Kriebels - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Jacomien - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Durbanville, Zuid-Afrika van Jacomien - WaarBenJij.nu

Kriebels

Blijf op de hoogte en volg Jacomien

31 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Durbanville

Hoi lieve mensen,

Drie maanden geleden dacht ik: 'Oo, 2 februari 2015, dat is nog zo ver weg! Maar... het is bijna zover. Mijn grote avontuur: 3.5 maand verblijven in Zuid Afrika!
Maandag hoop ik samen met Marielle, een studiegenootje, in het vliegtuig te stappen en vliegen we eerst naar Istanbul, om van daaruit verder te gaan naar Cape Town. Dinsdagmiddag hopen we daar te landen. Vanuit Cape Town moeten we dan nog een klein stukje reizen naar het kleine dorpje Durbanville, waar we zullen verblijven. We gaan bij Durbanville Children's Home een onderzoek doen, voor onze studie SPH. Een interessant onderzoek over integratie van de jongeren van het tehuis in de samenleving.
Gelukig is er dit weekend eerst nog tijd voor koffers klaarmaken en afscheid nemen!

Ik wil via deze blog mijn verhalen delen, zodat jullie mijn avontuur in Zuid Afrika ook een beetje meebeleven ;)
Deze blog komt nog uit een koud, nat en winters Holland. Hopelijk komt de volgende uit een warm en zomers Zuid Afrika!

Groetjes,
Jacomien

  • 31 Januari 2015 - 22:15

    Janny Keurhorst:

    hoi jacomien ,hier vanaf mijn bed ga ik je zeker volgen.Goede reis. En ga met God.

  • 03 Februari 2015 - 16:24

    Jut Van Juul:

    Dag Jacomien,

    Goede reis gehad?
    Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes
    Jut.

  • 04 Februari 2015 - 10:04

    Janneke:

    Heey jacomien?

    hoe is het daar?
    goeie reis gehad?
    lekker warm daar zeker ;)

    groetjes janneke

  • 04 Februari 2015 - 14:12

    Evert:

    Ha die Jac,

    Hoe is het daar?

    Volgens mij ligt Stellenbosch dicht bij jullie.
    Daar is vast wel iets te zien van ds Andrew Murray.
    Heeft daar veel gearbeid.


    Groetjes en rustig aan!
    Eeffie

  • 07 Februari 2015 - 12:58

    Geert:

    Succes daar Jacomien! Leuk dat je een blog schrijft.

    Gr. Geert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacomien

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 7777

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 13 Mei 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: